Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv jednotlivých nástrojů komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
(Pavla Valentová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qak0k/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv komunikace na ostatní složky marketingového mixu
(Jan Kudláček)2010, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ddux4/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
(Valeriia Kabanova)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wxwui/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
(Lalita Berikbaeva)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fl8sr/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Effect of the PESTELE Factors on the Marketing Strategy of the FMCG Sector in India
(Neelkumar Kapashi)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//ir7lb8// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
(Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/aodou/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
(Timur Panov)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rpu7g/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
An Analysis of the Modern Audit of Marketing Strategy Procedures of Coca-Cola and How it Affected the Internationally Renowned Company
(Max Ralph Carle)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83604 | Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management | Práce na příbuzné téma
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
(Elina Soitu)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kt9hy/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
(Karyna Yusupova)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sbkgp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma