Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Informační systémKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Lokalizační rozhodování ve společnosti Telefónica O2 při provozu call center
(Lídia Monika KOPŤÁKOVÁ)2010, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//8p9p38// | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma
An integration of automated call center into a SAP system
(Michaela Horváthová)2022, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/thh59/ | Řízení softwarových systémů a služeb / Řízení vývoje softwarových systémů | Práce na příbuzné téma
Call centrum jako součást podpory klienta
(Adéla Jílková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/erzvy/ | Ekonomika a management / Finance | Práce na příbuzné téma
Návrh projektu zřízení call center v době pandemie
(Kateřina Kopřivová)2022, Diplomová práce, Fakulta logistiky a krizového řízení / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//nvlnmh// | Bezpečnost společnosti / Ochrana obyvatelstva | Práce na příbuzné téma
Výběr informačního systému pro Call Centrum ve veřejné správě
(Lukáš Cejpek)2020, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//pvck8e// | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma
Prostředí komerčních call center na trhu v České republice
(Jan Karásek)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//fdacdu// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Řízení a vedení lidí Call centra Alza.cz Třinec
(Grocholová Grocholová)2022, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/zbf2i/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
AI-based Solution for automated call scoring and quality monitoring in call centers
(Oleg Gerasimov)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90919 | Data a analytika pro business / | Práce na příbuzné téma
Call centrum České pošty s.p., jeho přínos pro podnik a možnosti rozvoje
(Petr Voříšek)2018, Bakalářská práce, Dopravní fakulta Jana Pernera / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//z3juru// | Dopravní technologie a spoje / Management elektronických komunikací a poštovních služeb | Práce na příbuzné téma
Fluktuace zaměstnanců ve vybraném call centru zaměřeném na aktivní prodej
(Petra Krpatová)2015, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ael30/ | Sociální politika a sociální práce / Veřejná politika a lidské zdroje | Práce na příbuzné téma