Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Využití nástrojů direkt marketingu v reklamní agentuře Reklama Straka
(Jiří Straka)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v7uvx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Neetická reklama: posouzení rozhodnutí Rady pro reklamu
(Pavel Mošnička)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82647 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu | Práce na příbuzné téma
Sexism in Advertising for the Hospitality Industry
(Anastasiya Morozova)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/14071/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hospitality Management | Práce na příbuzné téma
The Effectiveness of Programmatic Advertising Compared to the Classical Display Advertising: The Case of ABRA Software
(František Vondrák)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89960 | Bachelor of Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Etika a reklama
(Gabriela Budilová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tg1rf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma