Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
traditional marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Evaluation of Marketing Communication Channels of Toyota Czech Republic
(Petra Jílková)2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//3tn5j9// | Economics and Management / European Agrarian Diplomacy | Práce na příbuzné téma
The role of new media in a modern marketing communication
(Anne-Charlotte Andrieux)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fbe0o/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
PR as a part of integrated marketing communication
(Alyesya Kharlan)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/b4kwz/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Digital versus traditional marketing for perfume products
(Saule Turgambayeva)2020, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//qdzlea// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma
Digital versus traditional marketing for perfume products
(Saule Turgambayeva)2020, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//qdzlea// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma
The impacts of digital marketing on consumer behavior in Cambodia
(Sokagnna Tiv)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//1u6j1f// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Digital versus traditional marketing for perfume products
(Saule Turgambayeva)2020, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//qdzlea// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma
Effectiveness of Sex in the Advertisement: Compar ison of Consumer Reaction of British and Japanese
(Uyuki Tanaka)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qikeo/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Digital versus traditional marketing for perfume products
(Saule Turgambayeva)2020, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//qdzlea// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma
A Discourse Analysis of E-shop Perfume Descriptions
(Aneta Holíková)2017, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//cf70mb// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma