Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The role of New Media in a modern Marketing Communication
(Anar Kabdylova)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yyqyw/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
(Illia Bukhanets)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y5yev/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Možnosti propagace kraje na internetu a na sociálních sítí
(Dominika Pipreková)2020, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/vuxkv/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vytvoření internetového obchodu dle vlastního podnikatelského záměru a jeho marketingová propagace
(Jaromír Hoffmann)2023, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/th0q7/ | Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika | Práce na příbuzné téma
Vedení sekce Média a Propagace Mezinárodního festivalu divadelních škol SETKÁNÍ/ENCOUNTER 2024
(Anna Zelíková)2024, Bakalářská práce, Divadelní fakulta / Janáčkova akademie múzických umění
• https://is.jamu.cz/th/glqoj/ | Divadelní produkce a jevištní technologie / Divadelní produkce | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingové propagace turistické oblasti Chodska a návrh dalších možností
(Mlnaříková Mlnaříková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová a ekonomická
• https://is.vsh.cz/th/watvv/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu (studium pro absolventy VOŠ) | Práce na příbuzné téma
Proměna propagace českých profesionálních fotografů s nástupem sociálních sítí
(Tereza Kotlíková)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/khfmz/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Finanční plán vybraného podniku MUSCLE CAR RENTAL v závislosti na efektivnosti propagace služeb firmy na internetu
(Jan Karlík)2023, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/hp32d/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Vytvoření internetového obchodu zaměřeného na prodej speciálních typů slunečních brýlí a jeho marketingová propagace
(Daniel Reck)2020, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/zseib/ | Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika | Práce na příbuzné téma
Propagace současného umění v době COVIDu - analýza online aktivit Centra současného umění DOX
(Daria Dymova)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mu36w/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma