Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
(Poj Nuangniyom Netsiri)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90831 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
Marketing velkých firem
(Markéta Šestáková)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/enxqw/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
(Simona Valášková)2016, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/7ln2mj/ | Podnikání a komerční inženýrství v průmyslu / | Práce na příbuzné téma
Effect of Branding on Consumer Purchase Behaviour: Household Appliances Industry
(Merve Bahcivancilar)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ggxqo/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
The Impact of Country of Origin on Consumer Purchase Intentions
(Sabina Rzayeva)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/aqtn9/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Současné značky kvality potravin – kvantita vs. kvalita značek
(Lucie Musilová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//61jzj7// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Současné značky kvality potravin – kvantita vs. kvalita značek
(Nikola Novosádová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//oejmqa// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Evaluating the Impact of Brand Extension Attributes of Luxury Vehicle Brands in the CEE Region
(Marek Běloch)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92083 | International Management / | Práce na příbuzné téma
The Impact of E-Commerce on the Brand Equity Concept for Luxury Fashion Brands
(Štěpán Najman)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87538 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Country of Origin Effect on Purchasing Decision Making of FMCG Products for Czech Customers
(Mahammad Mammadov)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78601 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma