Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Statistika spotřeby obyvatelstva
(Jana Orendáčová)2008, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/13249 | Hospodářská politika a správa / Národní hospodářství | Práce na příbuzné téma
Informace ze statistiky rodinných účtů a jejich pozice v současném výzkumu trhu
(Lucie Plíšková)2007, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/1664 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Consumers Behavior in Luxury Fashion Segment
(Yekaterina Kalymbekova)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rg94y/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Developing wine consumption behavior models by young Czech consumers.
(Gerardo Pacheco Carrillo)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90912 | International Business / | Práce na příbuzné téma
What influences the decision of consumers to purchase sustainable fashion?
(Dorota Cikánová)2020, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//fm7ler// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika | Práce na příbuzné téma
Social and psychological aspects of the influence of stereotypes on the behaviour of consumers on the Russian market
(Svetlana Shumilova)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80217 | Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management | Práce na příbuzné téma
Personal motives and attitudes of sustainable consumers across various generations toward organic food
(Elouise Christa Errolat)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89119 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Attitudes towards sustainability in the fast fashion industry among young consumers in the Czech Republic
(Sabrina Mamedova)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92452 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Political Consumerism towards International Companies That Left or Remained in Russia after the Invasion of Ukraine: The European Consumers’ Perspective
(Kseniia Gerashchenko)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94433 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
(Ngoc Vu Hong)2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/pfip0/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma