Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Magnitude of Corporate communication with media
(Margarita Lapotko)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ldxyl/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
New types of media and its influence on the marketing Campaign
(Alonso Jan Hilgert Dongo Soria)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hfj44/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration | Práce na příbuzné téma
New types of media and its influence on the corporate communication
(Mariam Pilpani)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/g1tgi/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration | Práce na příbuzné téma
New types of media and its influence on the Corporate Communication
(Michaela Padevětová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ahbst/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
New types of media and its influence on the corporate communication
(Anna Gordeeva)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zxmo8/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
"Fake news" jako fenomén současného média prostoru: koncepce, typy a míry odporu
(Yuliia Vovk)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kwtdh/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma