Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Posouzení možnosti vstupu firmy WMA-Glass na nový trh s ohledem na vymezení cílového segmentu
(Zuzana Brozová)2014, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
• http://theses.cz/id//d6ab8x// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika | Práce na příbuzné téma
Zavedení nové produktové řady na trh (zaměření na značku Milkin)
(Eva Kadlecová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oy6bw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
(Eva Korinkova)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wxsqp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Dopady zapojení vybraných subjektů českého kapitálového trhu do projektu TARGET2-Securities
(Adéla Parmová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/48364 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Vstup české stavební firmy na německý trh
(Michal Bubeníček)2015, Diplomová práce, Masarykův ústav vyšších studií / České vysoké učení technické v Praze