Theses on the same topic (having an identical keyword):
RelationshipKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
The impact of branding strategies on the CRM process: The case of Coca Cola in Ghana
(Tarek Arslan)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//lvwd0i// | Economics and Management / | Theses on a related topic
Analýza řízení vztahů se zákazníky na jednotlivých úrovních v Coca-Cola Beverages Česká republika, spol. s r.o.
(Jakub Velen)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fnkml/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
A project to build a strong brand for Prudential Bank Limited-Ghana
(Emmanuella Naa Komiley Tetteh)2024, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//gx1vfp// | Management and Marketing / | Theses on a related topic
A project to build a strong brand for Prudential Bank Limited-Ghana
(Emmanuella Naa Komiley Tetteh)2024, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//qufxsr// | Management and Marketing / | Theses on a related topic
The impact of branding strategies on the CRM process: The case of Coca Cola in Ghana
(Tarek Arslan)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//lvwd0i// | Economics and Management / | Theses on a related topic
Brand management v průmyslu rychlého občerstvení: kulturní perspektiva brandingových strategií firem a chování spotřebitelů v České republice a Ghaně
(Emmanuel Selase ASAMOAH)2012, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ukkgp9// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Theses on a related topic
Creating value through brand management- A study on Toyota Ghana limited
(Emmanuel Selase Asamoah)2008, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/13865 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Theses on a related topic