Zpět na vyhledávání

Theses on the same topic (having an identical keyword):

Relationship

Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate

The impact of branding strategies on the CRM process: The case of Coca Cola in Ghana
 (Tarek Arslan)

2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//lvwd0i// | Economics and Management / | Theses on a related topic

Analýza řízení vztahů se zákazníky na jednotlivých úrovních v Coca-Cola Beverages Česká republika, spol. s r.o.
 (Jakub Velen)

2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/fnkml/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic

The impact of branding strategies on the CRM process: The case of Coca Cola in Ghana
 (Tarek Arslan)

2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//lvwd0i// | Economics and Management / | Theses on a related topic

Brand management v průmyslu rychlého občerstvení: kulturní perspektiva brandingových strategií firem a chování spotřebitelů v České republice a Ghaně
 (Emmanuel Selase ASAMOAH)

2012, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//ukkgp9// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Theses on a related topic

Creating value through brand management- A study on Toyota Ghana limited
 (Emmanuel Selase Asamoah)

2008, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/13865 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Theses on a related topic