Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Fenomén bookstagram: komparace knižních příspěvků na českých a zahraničních instagramových účtech
(Valentýna ONDŘEJOVÁ)2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//puja87// | Humanitní studia / Sociologie - Žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Fenomén "BookTube & Bookstagram" jako marketingový nástroj v rámci knižního trhu
(Kateřina BÍNOVÁ)2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//smekjl// | Filologie / Česká filologie se zaměřením na editorskou práci ve sdělovacích prostředcích | Práce na příbuzné téma
Význam influencer marketingu a jeho dopad na zdroj reklamy
(Bára Dvorská)2021, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/hi2x9/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Vliv social media marketingu a influencerů na rozhodování spotřebitelů o koupi v Nigérii v segmentu kosmetického průmyslu
(Olubukola Dona Sammy)2023, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ufa541// | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Fenomén bookstagram: komparace knižních příspěvků na českých a zahraničních instagramových účtech
(Valentýna ONDŘEJOVÁ)2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//puja87// | Humanitní studia / Sociologie - Žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Komparace předvolební kampaně koalice SPOLU a koalice Piráti+STAN na sociálních sítích v rámci voleb do Poslanecké sněmovny v roce 2021
(Tereza FRANKOVÁ)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//ehotzg// | Politická komunikace a politický marketing / Politická komunikace a politický marketing / Evropská studia a diplomacie | Práce na příbuzné téma
Návrh Instagram marketingu pro společnost XY
(Livie Francová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/jo1eh/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Návrh využívání sociální sítě Instagram pro zvýšení zájmu o společnost Footshop
(Matěj Pajma)2022, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//2rlg39// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Komparace komunikace vybraných značek na sociální síti
(Lucie VOŽENÍLKOVÁ)2023, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//r0iykf// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
(Klára Nosková)2021, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/r3mb7/ | Regionální rozvoj a cestovní ruch / | Práce na příbuzné téma