Theses on the same topic (having an identical keyword):
Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Vliv sociálních sítí na tvorbu a recepci umění na české scéně
(Aneta Synková)2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zt3qe/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Theses on a related topic
Využití promotion jako nástroje marketingového mixu u vybraného subjektu vzdělávacího systému
(Jiřina ŠINKOVÁ)2021, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//qvb6e1// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Theses on a related topic
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
(Kateryna Ipatova)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m1ngh/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Political Promotion of Heads of States across European Union
(Natália Korcoňová)2023, Bakalářská práce, Škoda Auto Vysoká škola o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//6ruuis// | Business Administration / | Theses on a related topic
Young generation and sport: Promotion of regular physical activity in the Czech Republic
(Marcel Vraný)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87564 | International Business / | Theses on a related topic
Blog jako nástroj self-promotion v sektoru B2B
(Ondřej Vrtěl)2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//e7nxcv// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Podnik a význam jeho zviditelnění na sociálních sítích
(Petra Vlasáková)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e8k3o/ | Ekonomika a management / | Theses on a related topic
Online reklama kosmetických značek na sociálních sítích v době zdravotní a válečné krize
(Elena Zedková)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/csoby/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Theses on a related topic
Vhodné marketingové nástroje na sociálních sítích pro propagaci kulturních akcí v Brně
(Radek Lunda)2018, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/yksdo/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Theses on a related topic