Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Online marketing analytics tools
(Daria Schmidt)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ix3lf/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Building a Portfolio of Online Marketing Tools for the Software Start-up Manta Tools, s.r.o.
(Kateřina Plšková)2018, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/ew85ke/2018_BP_PLSKOVA_KATERINA.pdf | Ekonomika a management, Řízení a ekonomika průmyslového podniku / | Práce na příbuzné téma
Attracting customers online: The effectiveness of online marketing tools
(Kirill Petrov)2015, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//hq9jbu// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Binary Options Online Trading Through Mobile and Online Marketing Communication
(Irakli Baiadze)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hfd71/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Online Marketing of C-Travel Inc.
(Laura Hošek)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lekwn/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration | Práce na příbuzné téma
Využití nástrojů internetového marketingu pro malé e-shopy/Online marketing tools for small eshops
(Michaela Sedláčková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//0w520v// | Magisterské programy (Ing.) / | Práce na příbuzné téma
Využití nástrojů online marketingu k posilování zákaznických vztahů
(Milan Tkáč)2022, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/vlrmv/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Online marketing na sociálních sítích
(Veronika Kostorková)2021, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/kktpq/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Jak pandemie COVID-19 proměnila online marketing rapových umělců v České republice?
(Andrej Filous)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/c651o/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
(Olga Havlíčková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/46589 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma