Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Pleťová kosmetikaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv složení potravin a kosmetiky na spotřební chování
(Daniela Obluková)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/54846 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Green marketing a jeho vliv na spotřební chování u generace Z se zaměřením na kosmetiku
(Nina Jeřábková)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92175 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Vliv kulturních predispozic na spotřební chování mongolské menšiny na trhu s kosmetikou v České republice
(Uranchimeg Natsagdorj)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87983 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Kupní chování spotřebitelů při výběru pleťové kosmetiky
(Šárka Hamplová)2017, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ykqi8/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství odborných předmětů pro střední školy | Práce na příbuzné téma
Analýza spotřebitelského chování na trhu dekorativní kosmetiky v České republice
(Adéla ONDRÁŠOVÁ)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//6yzpqe// | Ekonomicko-manažerská studia / Ekonomicko-manažerská studia / Angličtina se zaměřením na komunitní tlumočení a překlad | Práce na příbuzné téma
Spotřební chování v oblasti zdravé výživy se zaměřením na zákazníky společnosti Country Life
(Michaela Peslová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/81865 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Vliv influencerů na spotřební chování mileniálů v České republice
(Viet Trinh Nguyenová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/74074 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analysis of Purchasing Behaviour on the Natural Cosmetics Market
(Lucie Růžičková)2020, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/141967 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Purchasing Behaviour of Generation Z within Cosmetics Industry in the Czech Market
(Veronika Medková)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92285 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
The emerging market of cosmetics for men - What are the adoption barriers?
(Zuzana Orlichová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/29886 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma