Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ImageKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová komunikace destinace Krkonoše v rámci strategie rozvoje cestovního ruchu
(Jakub Patyk)2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//pkqete// | Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Strategické marketingové řízení vybrané destinace - město Tábor
(Lucie Heřmánková)2016, Diplomová práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//elqd03// | Hospodářská politika a správa / Management cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Analýza komunikačních nástrojů v marketingovém řízení destinace
(Lukáš ZRZAVÝ)2017, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//ry701c// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Irsko)
(Barbora Ondrůšková)2015, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/n21py/ | Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Marketingové aktivity vybrané destinace v České republice
(Tomáš STŘELEČEK)2024, Bakalářská práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//5cge77// | Marketingové řízení / | Práce na příbuzné téma
Analýza a hodnocení využitelnosti potenciálu destinace pro tvorbu konkurenceschopného produktu turismu
(Gabriela Kutheilová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/iawdg/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management destinace cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace vybraného města jako turistické destinace
(Anna Horáková)2023, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//19ld9t// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Analýza image a percepce hlavního města Prahy jako turistické destinace v zahraničních médiích
(Florian Vinařský)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/xj1j7/ | Regionální rozvoj / Management rozvoje měst a regionů | Práce na příbuzné téma
Image turistické destinace Uzbekistán z pohledu českých návštěvníků
(Sardor Hudaybergenov)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81296 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Image České republiky na francouzském trhu cestovního ruchu
(Karolína ŠIŠPELOVÁ)2020, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//i3i04k// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma