Theses on the same topic (having an identical keyword):
ZnačkaKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Implementace uživatelského rozhraní webové aplikace pro řešení úloh v oblasti zpracování přirozeného jazyka
(Zdeněk Illek)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//177gp5// | Systémové inženýrství a informatika / Ekonomická informatika | Theses on a related topic
Vývoj webové aplikace pro navigaci v budovách Masarykovy univerzity
(Jan Kantor)2015, Diplomová práce, Přírodovědecká fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/am787/ | Geografie a kartografie / Geografická kartografie a geoinformatika | Theses on a related topic
Fenomén marketingu low-cost leteckých společností a způsob, jak webové stránky pro porovnávání cen, ovlivnily marketing leteckých společností
(Narek Arzumanyan)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//b49uft// | Kreativní marketing a komunikace / | Theses on a related topic
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
(Vojtěch Milerský)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ffmu5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Využití Google Analytics pro marketing firmy
(Iuliia Kuzmina)2021, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/s5iqa/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Využívání Google Analytics pro marketing firmy
(Barbora Zemanová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/x7tvj/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Theses on a related topic
Brand aktivismus a generace Z
(Kateřina Černá)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hr4ep/ | Podniková ekonomika a management / | Theses on a related topic
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
(Thi Thanh Huyen Ngoová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92814 | Multimédia v ekonomické praxi / | Theses on a related topic
The impact of sport-related branded entertainment on brand love.
(Hildegard Liebl)2021, Disertační práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//nrnzb9// | Economics and Management / Business Management and Economics | Theses on a related topic
Budování značky – Brand building
(Jan Procházka)2022, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//utq1tc// | Kreativní marketing a komunikace / | Theses on a related topic