Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Millennial-oriented marketing of luxury goods: a need for CSR
(Anna Tubert)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75934 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
X Marketing strategy of luxury brands
(Constance Vasak)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69435 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
Digitalization and Luxury: The Role of Digital Experience and Online Content on Purchasing Intention of Luxury Goods
(Nikoleta Veseľková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91608 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
Marketing of luxury products
(Yana Shamina)2009, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/31676 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
The application of Narrative transportation in hard luxury business marketing (online marketing) on the potential customer in the Czech Republic.
(Richard Kapusta)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91127 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Customer behavior and perception of the luxury market in the context of the CEE region
(Johana Chlistovská)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86949 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Udržitelný marketing v propagaci kosmetických značek z pohledu spotřebitelů
(Martina Machalová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//uwy317// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Consumers’ Perception of Firm responses to Corporate Social Responsibilities within the Luxury Fashion Industry
(Affaan Asma Manzil Luquman)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91596 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
The role of digitalization on brand loyalty in luxury industry
(Vladislava Savkova)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91082 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
The Impact of CSR Practices on the Czech Buying Decision Process within the Luxury Fashion Industry
(Kristýna Miturová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91098 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma