Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
PC hryKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Trendy v lokalizaci PC her mezi lety 2010-2019
(Ondřej KAŇOVSKÝ)2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//ag0ot3// | Filologie / Angličtina se zaměřením na komunitní tlumočení a překlad | Práce na příbuzné téma
The Development of Videogame Localization in the Czech Republic
(Pavel Válek)2018, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//uhtvc2// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma
Trendy v lokalizaci PC her mezi lety 2010-2019
(Ondřej KAŇOVSKÝ)2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//ag0ot3// | Filologie / Angličtina se zaměřením na komunitní tlumočení a překlad | Práce na příbuzné téma
Trendy v lokalizaci PC her mezi lety 2010-2019
(Ondřej KAŇOVSKÝ)2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//ag0ot3// | Filologie / Angličtina se zaměřením na komunitní tlumočení a překlad | Práce na příbuzné téma
Jsou placené hry již pasé? Souvislost mezi obchodním modelem a úspěšností videoher na platformě Steam
(Robin KOŠIK)2024, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//45rqut// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Od koncepce po vydaní VR hry
(René POLICHRONOV)2020, Diplomová práce, Fakulta umění / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//5fz6o9// | Výtvarná umění / Grafika | Práce na příbuzné téma
Metoda STEAM ve výuce vybraných témat biologie člověka na 2. stupni základní školy
(Marcela NEUBAUEROVÁ)2022, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//57m62y// | Učitelství pro základní školy / Přn-ČJn | Práce na příbuzné téma