Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
firemní identitaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
(Klára Pokutová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uncqd/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Firemní identita vybraného podniku v ČR
(Lucie Houdková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cs0c3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
(David Vincenc)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/r1jm6/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Firemní identita
(Tereza Bartáková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ljydv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza externí komunikace ŠKODA AUTO, a.s. s důrazem na firemní image
(Barbora Handlíková)2020, Bakalářská práce, NEWTON College a.s. / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//lckb6o// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Vizuálna identita kultúrnej udalosti: Festival Poznanie
(Natália Búzková)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//5wd218// | Vizuální tvorba / | Práce na příbuzné téma
Interní komunikace společnosti
(Renata Šoukalová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/osm2a/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Řízení komunikace v projektu změny firemní identity Českomoravské hypoteční banky, a.s.
(Dominika Brožková)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//cepz3a// | Bakalářské programy (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingové strategie
(Marcela Brustmanová)2015, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/r79dg/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie turistického produktu ve venkovském prostředí
(Veronika Pudíková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75598 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma