Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
YouTubeKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
FENOMÉN YOUTUBERŮ: VLIV "BEAUTY" VIDEÍ NA JEJICH SLEDOVATELE
(Kristýna MALEČKOVÁ)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//97z6s8// | Mediální a komunikační studia / Mediální studia | Práce na příbuzné téma
Jazyk českých beauty vlogerů
(Erika HESSOVÁ)2024, Bakalářská práce, Fakulta pedagogická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//jo3jie// | Český jazyk se zaměřením na vzdělávání / Český jazyk se zaměřením na vzdělávání (maior) + Historie se zaměřením na vzdělávání (minor) | Práce na příbuzné téma
Youtube as a source of study materials for English learners and teachers
(Petr Palčík)2016, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/frvri/ | Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk | Práce na příbuzné téma
Prestiti linguistici nell'italiano dei nuovi professionisti online: il caso dei plurilingue su YouTube
(Lenka Vlčková)2021, Bakalářská práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/b3b87/ | Filologie / Italština (jednooborové) | Práce na příbuzné téma
YouTube v mladším školním věku
(Lucie Hažmuková)2021, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hcosu/ | Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma
Fenomén YouTube a jeho vliv na žáky 1. stupně základní školy
(Jiřina SEDLÁČKOVÁ)2020, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//oywmz5// | Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol | Práce na příbuzné téma
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
(Eliška Jahodová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zzme0/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Vloging jak nástroj pro budování značky z pohledu firem
(Michaela Krňáková)2017, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//mkidr8// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma