Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
public relationsKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Úloha public relations při budování image firmy
(Monika JANKŮ)2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//2851t5// | Humanitní studia / Sociologie - Aplikovaná ekonomická studia | Práce na příbuzné téma
Analýza externí komunikace ŠKODA AUTO, a.s. s důrazem na firemní image
(Barbora Handlíková)2020, Bakalářská práce, NEWTON College a.s. / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//lckb6o// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Firemní identita, image, kultura
(Klára Sovová)2014, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
• http://theses.cz/id//1zmi4r// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika | Práce na příbuzné téma
Krizová komunikace jako příležitost budování firemní image
(Adriana Malíková)2024, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//gtgjh3// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Role public relations v marketingové komunikaci firmy Office Depot, s.r.o.
(Jan Švarc)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ujz2a/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh strategie pro posílení image IT manažerů vybrané společnosti
(Karolína Kliková)2024, Diplomová práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//i30s5q// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Tvorba image komerční organizace
(Barbora Prejzová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ozq7p/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití PR v rámci interní komunikace firmy
(Adéla Lajczyková)2019, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//5olell// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
VYUŽITÍ NÁSTROJŮ PR V RÁMCI KOMUNIKAČNÍ STRATEGIE KULTURNÍ AGENTURY
(Daniela CIBULCOVÁ)2012, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//zynu9r// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma