Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ClothingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Clothing, its Environmental Impact and Possible Futures
(Shauna Lee WOLFGRAM)2020, Diplomová práce, Přírodovědecká fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//z11ar7// | Geography / Foresight for Environment and Development | Práce na příbuzné téma
Clothing, its Environmental Impact and Possible Futures
(Shauna Lee WOLFGRAM)2020, Diplomová práce, Přírodovědecká fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//z11ar7// | Geography / Foresight for Environment and Development | Práce na příbuzné téma
Clothing, its Environmental Impact and Possible Futures
(Shauna Lee WOLFGRAM)2020, Diplomová práce, Přírodovědecká fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//z11ar7// | Geography / Foresight for Environment and Development | Práce na příbuzné téma
How does fashion relate to cultural omnivorousness?
(Klára Mirová)2023, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/v9263/ | Sociologie / | Práce na příbuzné téma
Slow Fashion, aneb tempo giusto ve světě pomíjivých módních trendů
(Ivana Ježková)2016, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/taqn7/ | Humanitní environmentalistika / Environmentální studia | Práce na příbuzné téma
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
(Alžběta Jílková)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78763 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
Consumer behavior in fashion industry.
(Komal Verma)2022, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//m5y3o9// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Specifika IMK ve vybraném oboru – fashion marketing (případová studie IMK portfolia produktů značky DERMACOL – z hlediska změny módních trendů)
(Denisa Hustolesová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dp90p/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma