Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
chování zákazníkůKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
(Nadezhda Iliyanova Rusinova)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75080 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Customer satisfaction and how to measure it
(Davit Sioridze)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tvnq2/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
(Sherif Chalifa)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/umjy0/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
(Huong Thanh Duong)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fy3dl/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
(Shubham Garg)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//xzabbx// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Zákaznická zkušenost s digitálními kanály u průmyslových firem
(Elina Stocker)2022, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//iwfyh0// | Economics and Management / Management and Economics | Práce na příbuzné téma
Analýza hovorů s call centrem a dopad na zákaznickou zkušenost
(Adéla Ráčková)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85368 | Data & Analytics for Business Management / | Práce na příbuzné téma
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
(Jayesh Rane)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/l8rhw/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
(Lucie Šperková)2015, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78568 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Customer experience
(Andrea Brayerová)2021, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/h9iqf/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma