Theses on the same topic (having an identical keyword):
Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Hodnota vnímaná zákazníkem a jeho postoj k vybranému produktu
(Klára Šlingrová)2020, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//uaeqe9// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika - Marketing podniku | Theses on a related topic
Postoj zákazníků a zákaznická spokojenost s luxusními hotely ve Vietnamu
(Thi Nga Vo)2019, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//l40nt0// | Economics and Management / Management and Economics | Theses on a related topic
Green marketing: Postoj spotřebitele k eco-friendly chování při nákupu potravin
(David VOLKE)2023, Diplomová práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//qkjqmj// | Ekonomika a management / | Theses on a related topic
Green marketing: Postoj spotřebitele k eco-friendly chování při nákupu potravin
(David VOLKE)2022, Diplomová práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//9h0d5b// | Ekonomika a management / | Theses on a related topic
Postoj spotřebitelů k novým technologiím v maloobchodě
(Martin HOLAN)2019, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//us8gv9// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Theses on a related topic
Postoj českých zákazníků ke značce Opel
(Pavlína Dobrovolná)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//w4dpht// | Bakalářské programy (Bc.) / | Theses on a related topic
Postoj českého zákazníka vůči značce Starbucks na českém trhu
(Lucie POLÁKOVÁ)2011, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ge8nca// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Značka a její působení na zákazníka
(Lucie Havlíková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u5och/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Sakrální a profánní atributy tradice vynášení Morény – jejich odraz v umělecké tvorbě
(Iva Kopaničová)2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/brwvo/ | Estetika a kulturní studia / | Theses on a related topic
Atributy Acceptance and Commitment therapy (ACT) v kontextu syndromu vyhoření u studentů medicíny.
(Kateřina Petříková)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ww25y/ | Psychologie / | Theses on a related topic