Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

sociální prostředí

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 17 prací)
Vliv sociálního prostředí na kupní rozhodování na trhu spotřební elektroniky
 (Eliška Bugáňová)

2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/80098 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

Importance of sustainability within the fashion industry in the purchase decision making process of Gen Z.
 (Gyuzal Kuspakova)

2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/81715 | Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management | Práce na příbuzné téma

Impacts of Ethnocentrism and Country of Origin on Purchase Decision in Tanzania
 (Grace Edward Mbwiga)

2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/92669 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma

The Influence of Elements of Store Atmosphere and Visual Merchandising (In-Store Music and Shop Window) on Consumer´s Purchase Decision
 (Nicole Procházková)

2015, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI

http://theses.cz/id//ju822a// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika | Práce na příbuzné téma

The Influence of Advertisements on Preschool Children and Their Roles in the Purchase Decision Making Process
 (Kateřina Šenková)

2016, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//3y3ixx// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma

Consumers use and understanding of food label information and effect on their purchase decision: Case study in Accra, Ghana
 (Abdul Rahman Ghartey)

2019, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//lgps1d// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma

Purchase Involvement in Consumer Decision Making: How University Students Buy Low- and High-risk Products
 (Denisa Valsová)

2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/73955 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 17 prací)