Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
sociální prostředíKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv sociálního prostředí na kupní rozhodování na trhu spotřební elektroniky
(Eliška Bugáňová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80098 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Importance of sustainability within the fashion industry in the purchase decision making process of Gen Z.
(Gyuzal Kuspakova)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/81715 | Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management | Práce na příbuzné téma
Impacts of Ethnocentrism and Country of Origin on Purchase Decision in Tanzania
(Grace Edward Mbwiga)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92669 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
The Influence of Elements of Store Atmosphere and Visual Merchandising (In-Store Music and Shop Window) on Consumer´s Purchase Decision
(Nicole Procházková)2015, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
• http://theses.cz/id//ju822a// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika | Práce na příbuzné téma
The Influence of Advertisements on Preschool Children and Their Roles in the Purchase Decision Making Process
(Kateřina Šenková)2016, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//3y3ixx// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma
Consumers use and understanding of food label information and effect on their purchase decision: Case study in Accra, Ghana
(Abdul Rahman Ghartey)2019, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//lgps1d// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Purchase Involvement in Consumer Decision Making: How University Students Buy Low- and High-risk Products
(Denisa Valsová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73955 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
(Jakub Vomlel)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dy0sg/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma