Theses on the same topic (having an identical keyword):
Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
(Daryna Kosse)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n18q9/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
(Marek Tocháček)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/a6em1/ | Ekonomika a management podniku / | Theses on a related topic
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
(Kristýna Crkvová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/xx3xw/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Theses on a related topic
The Tools of Marketing Communication and their Development in the History
(Egor Lykov)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/14780/vsh_b_a2/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hospitality Management | Theses on a related topic
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
(Martina Lachmanová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
• http://theses.cz/id//r9vjfl// | Management hotelnictví a cestovního ruchu / | Theses on a related topic
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
(Michaela LABUDOVÁ)2022, Disertační práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//yhlbsb// | Výtvarná umění / Vizuální komunikace | Theses on a related topic
Engaged Photography as Urban Communication Platform in Sustainable Development Context
(Anna Martynushkina)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k6hda/ | Marketing Communication / | Theses on a related topic
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
(Klára Pokutová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uncqd/ | Marketingová komunikace / | Theses on a related topic
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
(David Vincenc)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/r1jm6/ | Marketingová komunikace / | Theses on a related topic
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
(Šárka Topičová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/laoa9/ | Marketingová komunikace / | Theses on a related topic