Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Udržitelná módaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
(Anna Pylypiuk)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yeeif/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie pro obchod s použitým textilním zbožím na českém trhu
(Kateřina Štěrbová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//tkndh7// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie udržitelné módy obchodu FRESHLABELS
(Hai Yen Chuová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91092 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Udržitelná marketingová strategie společnosti Havlíkova přírodní apotéka
(Julie Babjáková)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92127 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingové strategie oděvního studia v segmentu módy přátelské k životnímu prostředí
(Helena Fabini)2023, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//m2i1lj// | Management a marketing / Design management | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingové strategie nově vznikajícího centra životního stylu východní filosofie
(Kateřina Kratochvílová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ngnl7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketing strategy of a fashion design shop in Prague, Czech Republic
(Kirill Shabalkin)2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//4qma4h// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Současná marketingová strategie v segmentu fast fashion
(Simon Kolář)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/u6val/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
(Fabiana Carrasco Cueto)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88285 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Fashion marketing na internetu
(Salimat Guketlova)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tg4uk/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma