Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
positioningKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vnímání automobilové značky BMW českými spotřebiteli
(Martin Henčl)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89262 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Online reklama a její vnímání českými spotřebiteli
(Natálie Konířová)2023, Bakalářská práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//c62l90// | Ekonomika a management / Management podniku | Práce na příbuzné téma
Sharing economy: the effect of brand equity on purchasing intentions of young consumers
(Yelyzaveta Strelbytska)2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ut7hr/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Kolekce vánočních ozdob
(Anna RAUFEROVÁ)2024, Diplomová práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//83xu94// | Design / Design - ateliér Sklo | Práce na příbuzné téma
Positioning vánočních kolekcí značky Orion u českých spotřebitelů
(Anežka Faltová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80568 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Positioning vánočních kolekcí značky Orion u českých spotřebitelů
(Anežka Faltová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80568 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Positioning kulturních služeb v České Třebové a jejich další rozvoj
(Barbora Řeháčková)2022, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xbyas/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma
Positioning značky Garden Gourmet
(Barbora Valášková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/81875 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Positioning vánočních kolekcí značky Orion u českých spotřebitelů
(Anežka Faltová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80568 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Positioning vybrané značky na českém trhu
(Lea Bartáková)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78192 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma