Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Customer attitude towards online marketing - case study of Amazon in three locations
(PIYUSH PIDHADIYA)2022, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//lqbp0v// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma
Spotřeba ovlivněna etikou
(Dayana Dentelinova)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nqjwv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Spotřeba ovlivněna etikou
(Slavíková Slavíková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l5rp7/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Spotřeba ovlivněna etikou
(Kateřina Faltusová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fqagj/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Spotřeba ovlivněna etikou
(Alena Kosinová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tjlcy/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Etické nákupní chování českých spotřebitelů: rozpor mezi postojem a chováním
(Lucia Poláková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80497 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Spotřeba a udržitelnost v módním průmyslu: Rozdíl generací v nákupním chování etické módy
(Martin Zacha)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87949 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Využití vlivu internetových diskusí na nákupní chování
(Marie Veselá)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xeedz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Social Class and Consumer Preferences: Case Study of Czech Consumers
(Daana Tumanova)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/radx8/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Impact of Brands on Consumer Behaviour. A cross-generation Analysis.
(Michaela Lukačínová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82833 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma