Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Návrh aktivit pro rozvoj a řízení vztahů se zákazníky
(Michal Hampel)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kse94/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Hodnota pro zákazníka jako předpoklad dosažení konkurenční výhody podniku
(Lukáš Holeček)2016, Diplomová práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//ts7ve5// | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingového mixu pro vybraný sportovní areál
(Petr Voves)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/zsl79/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Práce na příbuzné téma
Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů
(Zdeněk Bárta)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ywaj8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Brand loyalty in the restaurant industry: The importance of total customer benefit.
(Polina Shumilova)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80529 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Brand loyalty in the restaurant industry: The importance of total customer benefit.
(Polina Shumilova)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80529 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
The Effect of Rebranding and Modification of Luxury Brand’s Storytelling on Brand Image
(Eva Materlínová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94431 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Consumer Loyalty and Brand image as keys to enduring the Covid 19 crisis – The case of Coca Cola.
(Karel Kučerovský)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82829 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
Spokojenost a loajalita zákazníka ke značce Nescafé
(Tomáš Hokr)2020, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//y5x4bq// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika - Marketing podniku | Práce na příbuzné téma
Brand loyalty in the restaurant industry: The importance of total customer benefit.
(Polina Shumilova)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80529 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma