Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
průzkum trhuKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
(Sabine Koch)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k0iah/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
(Yuliya Laas)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nqj3y/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingového mixu spoločnosti ST. NICOLAUS - trade, a.s.
(Kristína Poláková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/6352/vsh_b_b1/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Koncept Fair Trade a jeho možnosti v prostředí maloobchodu na území České republiky
(Jirušková Jirušková)2022, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/hc9fc/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingového mixu společnosti KOH-I-NOOR HARDTMUTH Trade a.s.
(Lenka Pařízková)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola polytechnická Jihlava
• http://theses.cz/id//iy8861// | Ekonomika a management / Finance a řízení | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix vybrané firmy
(Adéla Pukowiecová)2024, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/sv9kh/ | Ekonomika a management / Obchod a marketing | Práce na příbuzné téma
Marketingový průzkum trhu se spodním prádlem v ČR
(Simona Hokrová)2020, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/y4ij53/ | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku | Práce na příbuzné téma