Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
positioningKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
How the Influencer/Celebrity Brand Endorsement and the Identity of the Endorser Influence the Customer Engagement.
(Mohamed Amine Najid)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/77517 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
How the Influencer/Celebrity Brand Endorsement and the Identity of the Endorser Influence the Customer Engagement.
(Mohamed Amine Najid)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/77517 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
(Gian Mario Battaglia)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87979 | Management / | Práce na příbuzné téma
The Brand Ambassadors of Cosmetics Brands and Their Relevance for Generation Z on The Example of the Czech Republic
(Andrea Wimberská)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82367 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
The impact of personal image on the brand
(Daria Liashenko)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ept2q/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Marketing Galerie Středočeského kraje v Kutné Hoře
(Kristýna Kadlecová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/j8o91/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketing cílený na děti
(Barbora Blažejovská)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l4ne6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketing cílený na děti
(Alena Samková)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fdbpc/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketing cílený na děti
(Petra Duchoslavová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ukpk3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Použití kvantitativních metod pro podporu rozhodování při stanovení základní strategie cíleného marketingu a Marketing Engineering
(Tomáš Kryst)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/41917 | Kvantitativní metody v ekonomice / Ekonometrie a operační výzkum | Práce na příbuzné téma