Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 4 » (celkem 32 prací)
Technologie 2D a 3D animace
 (Adéla Přikrylová)

2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//4w6i8g// | Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba | Práce na příbuzné téma

Česká digitální animace
 (Jakub KORSELT)

2017, Bakalářská práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

http://theses.cz/id//6xiv30// | Výtvarná umění / Fotografie a intermediální tvorba | Práce na příbuzné téma

Animace a Virtuální Realita
 (Bára Anna Stejskalová)

2020, Diplomová práce, Filmová a televizní fakulta / Akademie múzických umění v Praze

http://hdl.handle.net/10318/14489 | Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Animovaná tvorba | Práce na příbuzné téma

Technology and its impact on history of gaming industry
 (Sebastian Dohnal)

2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//ggz0ef// | Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba | Práce na příbuzné téma

Economic importance of cultural industry in South Korea
 (Zuzana Hajduková)

2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/88294 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma

Blockchain scalability in the gaming industry
 (Kryštof Jelínek)

2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/85127 | Evropská ekonomická integrace / | Práce na příbuzné téma

Herní průmysl v Česku: prostorová analýza
 (Jakub GABRYŠ)

2022, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

http://theses.cz/id//moccms// | Geografie / Ekonomická geografie a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma

Porovnání 3D grafických softwarů pro herní průmysl
 (Sarah Štědronská)

2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//kbvesu// | Informatika / | Práce na příbuzné téma

The fast growth and increasing influence of video game industry in the pop culture and the business world
 (Jacky Auffrays)

2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/krgjj/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma

Koncept 3D animace a role producenta při tvorbě 3D animovaného filmu
 (Daniil Nenashev)

2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//93tr5e// | Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 4 » (celkem 32 prací)