Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Implementace dlouhodobých a krátkodobých strategických cílů značky, tvorba ideální prodejní strategie a její zavedení na novém trhu z regionu Asie
(Jan Pešek)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ga9yn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Tvorba návrhu strategického plánu řízení značky
(Martina Boušková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90818 | Management / | Práce na příbuzné téma
Branding a tvorba osobní značky
(Tereza Kultová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//tf4fjo// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Význam a role loga v marketingové komunikaci
(Weisová Weisová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u81ez/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Testování loga pro společnost na trhu hydroenergetiky
(Lukáš Adam)2018, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/132878 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Tvorba značky produktu od jeho vývoje, výroby, až po jeho prodej
(Leontýna Záhorová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ghyol/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Tvorba osobní značky
(Alena Kleinová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//mt9pii// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Tvorba značky a komunikační strategie
(Hana Štimová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//2mclhv// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Branding a tvorba osobní značky
(Tereza Kultová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//tf4fjo// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Self-kongruence při vnímání tvaru loga a její vliv na preferenci loga
(Svetlana Farkašová)2017, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kf61o/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma