Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Vizuální komunikaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová a vizuální komunikace Města Jesenice
(Antonín Jumr)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//t03kyb// | Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba | Práce na příbuzné téma
Koncept jednotné vizuální a mediální komunikace Tiché kavárny
(Eva Junková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//qc243a// | Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba | Práce na příbuzné téma
Vizuální komunikace pro nekomerční organizaci
(Hynek Král)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//qr2t2z// | Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba | Práce na příbuzné téma
Grafický design jako forma vizuální komunikace
(Erika Mithoferová)2016, Diplomová práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//jru9e5// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma
Grafický design zpravodajství České televize v kontextu mediální konvergence (produktová práce)
(Vít Zemčík)2014, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/cm4sz/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Design výukového programu o mediální gramotnosti a dezinformacích ve virtuální realitě
(Tomáš Hlobil)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/f8brh/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Mediální reflexe Prague Design Week
(Dominika Hejkalová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/70328 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
(Michaela LABUDOVÁ)2022, Disertační práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//yhlbsb// | Výtvarná umění / Vizuální komunikace | Práce na příbuzné téma
Design instruovaný surrealismem. K problému vztahu surrealismu a grafického designu
(Tereza Vaidová)2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/skcmh/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Sdružená uměnovědná studia | Práce na příbuzné téma
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
(Markéta Kubíková)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rn3u4/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma