Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
věrnostní programKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
(Tom Trepeš)2024, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/bxz7s/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie společnosti AGROTEC a.s.
(Matěj Tamáši)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/ypy68/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Strategie rozvoje společnosti AIR TEAM, s.r.o.
(Jan Polák)2023, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/xmmg7/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Online marketingová strategie společnosti OŘÍŠEK s.r.o.
(Miriam Nováková)2020, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//migi6c// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Analýza konkurence na trhu s magnety
(Lenka Lakomá)2021, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/143454 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Podniková strategie stavební firmy Hotfol s.r.o. pro období 2022-2024
(Andrej Vildomec)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//seey5c// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
(Adriana Sadílková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/t6o47/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
(Kateřina Hofmanová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jb25p/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
(Renata Pithardová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/iqktv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
(Daniel Rosa)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pziat/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma