Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
reklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR, JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ VÝVOJ A DOPAD PANDEMICKÉ SITUACE NA MARKETINGOVÝ TRH
(Simona Šlapáková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//un5yvl// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ VÝVOJ
(Simona Šlapáková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//7rvaz3// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
The influence of cultural differences on the effectiveness of advertising appeals in social media ads in case of gen Z from Czechia, Finland and Turkey
(František Hendl)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94849 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Media as an enterprise
(Fikrat Gulahmadov)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v8osh/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
HLAVNÍ SUBJEKTY NA MEDIÁLNÍM TRHU ČR A PERSPEKTIVY JEJICH BUDOUCÍHO VÝVOJE
(Anna Syrovátková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//83slyc// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamy na žáky 2. stupně ZŠ při výběru potravinových produktů
(Jaroslav Pazdera)2016, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rx9mc/ | Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství výchovy ke zdraví pro základní školy | Práce na příbuzné téma
Vliv internetové reklamy při výběru produktů a služeb vysokoškolskými studenty
(Klára HANYCHOVÁ)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//wajnaz// | Ekonomicko-manažerská studia / | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamy na zákazníka při výběru dodavatele elektrické energie
(Adéla Selingerová)2015, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//49zucd// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma