Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
prezentace produktuKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Smyslový marketing: význam formy prezentace produktu na rozhodování spotřebitele
(Jan Vrána)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//81cdi7// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu | Práce na příbuzné téma
Vliv obalového designu balených vod na rozhodování spotřebitele
(Veronika Snopková)2016, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/113381 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
(Arun Ronal Antony)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/153142 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Analysis of Consumer Decision Making Process
(Petra Škudrnová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u6oql/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The Dutch Electric Fan Heater Market: Mapping the Consumer Decision Making Process
(Kirsten Daniëlle Vreede)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78391 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
(Andrea Josifova)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88403 | Bachelor of Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Purchase Involvement in Consumer Decision Making: How University Students Buy Low- and High-risk Products
(Denisa Valsová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73955 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Smyslový marketing: význam formy prezentace produktu na rozhodování spotřebitele
(Jan Vrána)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//81cdi7// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu | Práce na příbuzné téma
Psychologické aspekty přípravy prezentace produktu
(Eva Korinkova)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nu5jl/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
The Impact of Sensory Marketing on Consumer Behaviour
(Annaliya Peter)2023, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/s2eb5/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma