Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Reklamní vizuál a jeho vliv na různé osobnostní typy
(Monika Šindelářová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//nx9sl7/zaverecna_prace.pdf/ | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Působení vizuálního zpracování reklamy na emoce a vnímání značky
(Gabriela Pličková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//bbj7vh/zaverecna_prace.pdf_/ | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma