Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Typologie osobnosti MBTIKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Typologie MBTI a studium sociální pedagogiky
(Klára KAPOUNKOVÁ)2017, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//et7cmd// | Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika | Práce na příbuzné téma
Typologie osobnosti a míra prožívaného stresu studentů VŠ
(Radka Kmochová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/az0ga/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Využití typologie osobnosti v emočním marketingu
(Magdaléna Zachová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/a56ry/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Osobnost vychovatele školní družiny podle typologie MBTI.
(Denisa KOJECKÁ)2018, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//d5kpkp// | Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika | Práce na příbuzné téma
MBTI typologie osobnosti a prožívání osamělosti
(Markéta VITOŠKOVÁ)2014, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//06gzva// | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Typologie MBTI a její využití v týmové spolupráci
(Blanka Šimonovská)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bm5ac/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Typologie osobnosti a sociální práce
(Daniela MALÁ)2019, Bakalářská práce, Teologická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//fam257// | Sociální práce / Sociální a charitativní práce | Práce na příbuzné téma
Vliv vizuální komplexity a typu produktu na vnímání značky a chování spotřebitele
(Vít Svoboda)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/78208 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Reklamní vizuál a jeho vliv na různé osobnostní typy
(Monika Šindelářová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//nx9sl7// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
(Tomáš Ulrich)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//q1149d// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma