Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Nákup vínaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Factors influencing intentions to use renewable energy
(Issara Abdelhadi)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tgugd/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Gender Quotas for European Parliament Elections: A study on factors influencing attitudes towards political gender quotas
(Sterre Raterman)2018, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/pb98k/ | Mezinárodní teritoriální studia / Evropské vládnutí | Práce na příbuzné téma
Factors Influencing Consumer Behaviour Towards Indian Restaurants Among Indian Community and Non-Indian People (the case of Prague)
(Harshnakumari Kalsinhbhai Bhabhor)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//a5rx9l// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma
Factors Influencing Food Choice Among Young Generation (comparison of Czechia and Russia in a case of food shopping)
(Aleksei Rinchinov)2022, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//ayc8cv// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Landscape characteristics and socio-ethnic factors influencing farmers attitude towards Agroforestry adoption
(Mitchell Collins)2023, Diplomová práce, Fakulta tropického zemědělství / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//884ahr// | International Development and Agricultural Economics / | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
(Monika Čapková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/bdohi/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
(Kateřina Pořízková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hn9iy/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující nákupní proces spotřebitele v oblasti výživových doplňků
(Kateřina Hanišová)2024, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/f5fh5/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách (studium po VOŠ) | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
(Šárka Egermaierová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zqx2m/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
(Kristýna Holasová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jf1zx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma