Theses on the same topic (having an identical keyword):
biopotravinyKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
(Kuspakova Kuspakova)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ndc4s/ | Economics and Management / | Theses on a related topic
Nákupní chování obyvatel zvoleného města spojené s nákupem na splátky
(Petra Adamcová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ylkal/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Consumer Behaviour and Subscription-Based OTT Services
(Koushik Venkataraman)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://theses.cz/id//wpdy4m// | Marketing a obchod / | Theses on a related topic
Rozhodování spotřebitele při nákupu na trhu s obuví
(Miroslav Kaštyl)2014, Diplomová práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/vbt9r/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Nákupní chování a rozhodování zákazníka
(Petra Mikešová)2014, Bakalářská práce, Moravská vysoká škola Olomouc / Moravská vysoká škola Olomouc
• http://theses.cz/id//ol3pvk// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Nákupní rozhodování zákazníků značky Ford
(Erik Dudek)2018, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//min3tt// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Music in the Time of COVID-19 - Consumer Behavior of the User of Streaming Services
(Otakar Kšír)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90820 | Management / | Theses on a related topic
Identification of Consumer Attitudes Towards the Brand of Biscuits in the Indian Market
(John Love Joy Sahaya Raj)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://theses.cz/id//4km6o8// | Marketing a obchod / | Theses on a related topic
An Analysis of the Consumer Behaviour Differences and the Key Macroeconomic Indicators of Select European Countries as the Basis of an Export Marketing Strategy for ETA a.s.
(Nikola Slováková)2016, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//i7tor1// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Theses on a related topic
Effect of Branding on Consumer Purchase Behaviour: Household Appliances Industry
(Merve Bahcivancilar)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ggxqo/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Theses on a related topic