Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Attracting customers online: The effectiveness of online marketing tools
(Kirill Petrov)2015, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//hq9jbu// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Komparace efektivity on-line marketingových nástrojů: případová studie výrobce kolébek
(Soňa Al-Kaysy)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/74097 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Plán podpory prodeje nového produktu s využitím on-line marketingových nástrojů
(Pavlína Dostalíková)2018, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//1iktfb// | Ekonomika a management / Podnikání | Práce na příbuzné téma
Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
(Jakub Štefanec)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uk2di/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza míry odklonění společnosti 21. století od konceptu intuitivního stravovaní jako důsledek působení vlivu nadlinkových i podlinkových komunikačních sdělení v České republice i ve světě.
(Valentina Lazzari)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//6n9kxp// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Analýza míry odklonění společnosti 21. století od konceptu intuitivního stravovaní jako důsledek působení vlivu nadlinkových i podlinkových komunikačních sdělení v České republice i ve světě.
(Valentina Lazzari)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//6n9kxp// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Analýza míry odklonění společnosti 21. století od konceptu intuitivního stravovaní jako důsledek působení vlivu nadlinkových i podlinkových komunikačních sdělení v České republice i ve světě.
(Valentina Lazzari)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//6n9kxp// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Analysis of the Readiness of Indian Industry to Implement the Principles of Industry 4.0
(Rupam Pradhan Pradhan)2024, Diplomová práce, Fakulta materiálově-technologická / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/153951 | Management kvality a řízení průmyslových systémů / | Práce na příbuzné téma
Implementations of Industry 4.0 in the German automotive industry
(Felix Alexander Knigge)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85597 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Digital B2B Platform Models in the German Recycling Industry Enabling a shared understanding and a strategic perspective of characteristics and success factors by a mixed-methods approach of the secondary metals industry in Germany
(Matthias Spanic)2021, Disertační práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//ge3p34// | Economics and Management / Business Management and Economics | Práce na příbuzné téma