Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 25 prací)
Attracting customers online: The effectiveness of online marketing tools
 (Kirill Petrov)

2015, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//hq9jbu// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma

Komparace efektivity on-line marketingových nástrojů: případová studie výrobce kolébek
 (Soňa Al-Kaysy)

2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/74097 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

Plán podpory prodeje nového produktu s využitím on-line marketingových nástrojů
 (Pavlína Dostalíková)

2018, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva

http://theses.cz/id//1iktfb// | Ekonomika a management / Podnikání | Práce na příbuzné téma

Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
 (Jakub Štefanec)

2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/uk2di/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Analýza míry odklonění společnosti 21. století od konceptu intuitivního stravovaní jako důsledek působení vlivu nadlinkových i podlinkových komunikačních sdělení v České republice i ve světě.
 (Valentina Lazzari)

2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//6n9kxp// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Analýza míry odklonění společnosti 21. století od konceptu intuitivního stravovaní jako důsledek působení vlivu nadlinkových i podlinkových komunikačních sdělení v České republice i ve světě.
 (Valentina Lazzari)

2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//6n9kxp// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Analýza míry odklonění společnosti 21. století od konceptu intuitivního stravovaní jako důsledek působení vlivu nadlinkových i podlinkových komunikačních sdělení v České republice i ve světě.
 (Valentina Lazzari)

2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//6n9kxp// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Analysis of the Readiness of Indian Industry to Implement the Principles of Industry 4.0
 (Rupam Pradhan Pradhan)

2024, Diplomová práce, Fakulta materiálově-technologická / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/153951 | Management kvality a řízení průmyslových systémů / | Práce na příbuzné téma

Implementations of Industry 4.0 in the German automotive industry
 (Felix Alexander Knigge)

2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/85597 | International Business / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 25 prací)