Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Transgrese v reklaměKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Erotika a sex v reklamě
(Anna Janoušková)2019, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//3ft1qg// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Erotika a sex v reklamních sděleních a jejich etičnost
(Darya Verteletskaya)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/12306/vsh_b/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách | Práce na příbuzné téma
Pojatie erotiky a sexu v dielach V. Jerofejeva a V. Sorokina
(Oxana Bukajeva)2007, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/j310n/ | Filologie / Ruský jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
Sex a erotika v reklamě
(Thi Nam Binh Ninhová)2020, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//6291qb// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Vztahová úzkost a intimita v partnerských vztazích mladých dospělých
(Nikol Hadámková)2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/afa8l/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Souvislost sledování materiálů zobrazujících násilí a sex na internetu s vybranými aspekty prožívání a rizikového chování v mladší a střední adolescenci
(Jiří Kasala)2014, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tqvty/ | Mediální a komunikační studia / Psychologie | Práce na příbuzné téma
Institucionalizovaná etická samoregulace reklamy – komparativní analýza stížností v ČR a v sousedních zemích
(Kristýna Bendová)2017, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/gjyxc/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Právo proti nekalé soutěži a samoregulace reklamy
(Marek Harok)2012, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/a3pcn/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma
Samoregulace reklamy ve vztahu k dětskému publiku jako součást CSR vybrané firmy
(Pavlína Jirků)2010, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ala6r/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Samoregulace v reklamě vs. právní úprava reklamy v ČR
(Miroslav Slaný)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/46802 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Podnikání a právo | Práce na příbuzné téma