Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
(Lenka Jungová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w1plm/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Influencer marketing v destinacích Středočeského kraje
(Michaela Barhoňová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94481 | Cestovní ruch / | Práce na příbuzné téma
Influencer marketing v cestovním ruchu
(Michaela Baletková)2020, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//krd7d7// | Ekonomika a management / Management cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Influenceři a destinační marketing
(Michaela Baletková)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vibkw/ | Regionální rozvoj / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Influencer marketing v rámci propagace destinace v cestovním ruchu
(Veronika Rozumová)2023, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//fktt87// | Management obchodu a služeb / | Práce na příbuzné téma
Využití influencer marketingu v cestovním ruchu
(Michaela Kamarášová)2021, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rb749/ | Regionální rozvoj a cestovní ruch / | Práce na příbuzné téma
Využití influencer marketingu v cestovním ruchu destinace Luhačovice
(Johana Tomolyová)2021, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//hmg1bn// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Role Destinační agentury České středohoří v rozvoji regionálního cestovního ruchu
(Tereza Voborníková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l9er2/ | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa | Práce na příbuzné téma
Efektivita eyetrackingu při virtuální marketingové komunikaci Destinační agentury Dolní Poohří
(Petra Voglová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola polytechnická Jihlava
• http://theses.cz/id//vgtvjf// | Ekonomika a management / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Destinační agentury jako rozvojový potenciál regionu
(Zdeňka Vondráčková)2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//3rq8rh// | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma