Theses on the same topic (having an identical keyword):

Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate

« 1 2 3 4 » (total: 39 theses)
Dopad krize COVID-19 na chování spotřebitele na trhu s potravinami
 (Soňa Lavičková)

2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.

https://is.ambis.cz/th/vhuuo/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Theses on a related topic

Vliv vybraných značek na kupní chování matek na trhu dětského oblečení
 (Jana Kořenková)

2021, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě

https://is.slu.cz/th/l5vy7/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic

Dopad reklam na chování spotřebitele na trhu s minerální vodou
 (Jan AXMAN)

2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//qci0am// | Ekonomicko-manažerská studia / | Theses on a related topic

Vliv green marketingu na chování spotřebitele na trhu kosmetiky
 (Tereza Kůsová)

2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/92130 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic

Vliv influencer marketingu na chování spotřebitele na trhu s dekorativní kosmetikou
 (Tereza Hausknechtová)

2023, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//iwnclm// | Ekonomika a management / | Theses on a related topic

Chování spotřebitele na českém trhu zaměřené na Fair trade produkty
 (Eliška Svárovská)

2023, Bakalářská práce, Vysoká škola polytechnická Jihlava

http://theses.cz/id//munib9// | Finance a řízení / | Theses on a related topic

Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu
 (Adéla Maixnerová)

2024, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

https://is.ucp.cz/th/yi5cb/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách (studium po VOŠ) | Theses on a related topic

Typologie chování spotřebitelů na trhu s parfémy na základě vnímané hodnoty značky
 (Veronika Kročilová)

2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/146915 | Marketing a obchod / | Theses on a related topic

« 1 2 3 4 » (total: 39 theses)