Theses on the same topic (having an identical keyword):
hodnota značkyKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Influence of sales promotion on brand awareness and customer loyalty of AMUL limited
(Anitta Mathew)2023, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/gflwk/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Theses on a related topic
Pay-per-click marketing strategies to increase online brand awareness
(Artem Ivanov)2023, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//4dw1c3// | Business Administration / | Theses on a related topic
Promotional activities inside regulated markets. Impact of IQOS events on customer brand awareness and perception.
(Veronica Martinelli)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90313 | Management / | Theses on a related topic
The Fiat Brand - Issues and Opportunities of FCA Brand Portfolio Management
(Mattia Marmo)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69137 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Theses on a related topic
Evaluace koncepce značky Czech Specials v kontextu gastroturistiky v ČR a komparace s dalšími vybranými gastronomickými značkami a průvodci
(Martina Rájková)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92084 | Cestovní ruch / | Theses on a related topic
Marketingový mix prodejny Alter Ego
(Karolína Schőnviská)2024, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/b1amz/ | Ekonomika a management / Obchod a marketing | Theses on a related topic
Marketingový mix vybrané společnosti
(Jakub Havel)2024, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/sf0vt/ | Marketing / | Theses on a related topic
Komunikační mix a jeho vliv na dětského spotřebitele z pohledu českého a amerického trhu.
(Eliška Kmochová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/51096 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
(Jakub Vreštiak)2024, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/nwnkm/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Theses on a related topic
Spokojenost a loajalita zákazníka ke značce Nescafé
(Tomáš Hokr)2020, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//y5x4bq// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika - Marketing podniku | Theses on a related topic