Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
reklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza online marketingu na sociálnych sieťach obchodného domu Ikea v Českej republike počas pandémie Covid-19
(Diana Fašangová)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dh3zz/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Sociálne siete ako efektívna forma marketingovej komunikácie
(Rebecca Pániková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová a ekonomická
• https://is.vsh.cz/th/d19uu/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Vnímanie online komunikácie značky Maybelline New York v ČR z pohľadu generácie Z
(Vanessa Homolyová)2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//uupb3m// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Projekt vytvoření online vernisáže pro zlepšení propagace výtvarných děl vybraného umělce
(Diana Hološková)2022, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//rnembj// | Management a marketing / Design management | Práce na příbuzné téma
Vplyv reklamy na sociálnych sieťach na správanie zákazníka vo vybranej reštaurácii
(Michaela ILKOVÁ)2020, Diplomová práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//r3119n// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma